måndag 9 augusti 2010

hello hello mr world

Hejsan!
Hemma efter en vecka i Åre. Varit med och hjälpt till lite under downteam challange/acro veckan som varit nu ons-sön. Har varit väldans roligt med trevliga människor, fint väder och lite mysiga kvällsflyg i solnedgången!
Kom hem igårkväll efter några timmar i bil med Emmeline som skulle hem för lite jobb, skönt att slippa åka tåg. Började morgonen idag med att åka in i spöregn till sundsvall för att ha en dubbel körlektion. Det gick bra och tjugo över nio tog jag bussen hem. En till dubbel på fredag morgon och sen åker jag nog upp till Åre en sista vecka innan skolan börjar så länge vädret ser bra ut. Usch, inte alls lika ok med att börja skolan som jag var förut. Mitt lov har bara flugit iväg, jag har knappt haft några sovmornar alls utan klivit upp innan sju många av veckorna inkl helgerna, ändå så har jag inte hunnit med alls så mycket jag hade hoppats göra på lovet. aja, jag har gjort några flyg och jag har köpt min skärmutrustning, förhoppningsvis följer säkerhetskurs och termikbehörighet snart :) Hangbehörigheten får nog vänta tills senare i år eller så. Vi är bara lite mer än halvägs på året men ändå känns det som att de snart är slut. Vart har tiden tagit vägen?

Idag känner jag mig nästan som vädret, regnigt och out of control.

Inga kommentarer: