torsdag 3 september 2009

Hej hopp!

Sitter här på sängen min med blött hår.. Har varit och kört ett styrkepass uppe i klubbstugans källare. Härligt att kunna gå dit för att träna, inte behöva åka in till sundsvall eller timrå och inte en massa andra människor att ta hänsyn till. Bara jag och musik ! Fast ibland är det såklart härligt med lite sällskap, beroende på vem det är...

Idag känns det som att större delen av min skoldag har gått åt till att gå, från navet till hedbergska till media till stan till åkersvik till media till hedbergska till systers lägenhet. och där emellan har jag haft tre lektioner. Eller snarare 1 och en halv kanske, då vi fick gå mycket tidigare än vanligen från två av lektionerna. Men kan inte klaga, är betydligt hellre ute i solen och promenerar än att sitta inne i ett fullpackat klassrum! :D

Hm vad mer kan jag berätta. Jo vi va hos syster och åt thaimat mummmss och nu sitter jag och pratar lite med Daiana ! Whey !

Sista saken nu : Jag måste säga tack till Sara och Stina för att dom orkar lyssna på allt mitt tjat om skärmflygning, jag lovar jag ska försöka skärpa mig! ;D

aja, vi hörs o syns någon gång någonstans i världen!

1 kommentar:

Emmeline sa...

Haha, plågar du dina vänner med skärmflygsprat?! Mina arbetskamrater kan nog skriva under att jag babblar rätt mycket skärm med dem också. Fast de är gulliga och tycker att det är bra att jag har hittat något som jag gillar så mycket. Förstående till tusen. :o)

Vi är i Åre nu, men tyvärr har vädret satt stopp för flyg denna dag :o( Hoppas att morgondagen blir bättre.