måndag 15 februari 2010

Igår vad jag i Åre

I hela två och en halv timma! hahah
Bättre lycka nästa gång säger ja, Men de va iaf fint väder under den korta tid vi var där :)

Sitter och funderar på om jag ska gå ner på stan och köpa mig en bikiniöverdel. Simning på idrotten om nån timme, min bikiniöverdel är liten. Men jag velar, för bikiniöverdel är dyrt. Usch fy hur ska man göra...
Träningsvärk i rumpan har jag också, sen igår antar jag. Gick runt lite med skärmutrustningen på ryggen o nu har man träningsvärk, INTE OKEJ!

Ah well, staden har öppnat sina portar för mig nu. Ska gå ner o fundera lite mer på bikini-problemet.
CIAO

1 kommentar:

Åsa sa...

Hur ska jag veta det? Jonas säger att det är hans alla hjärtans dag present, men han ljuger. Det troligaste är att den stod någonstans på kontoret och skräpade och sedan råkade hamna där av en slump.. ;)