torsdag 8 april 2010

full fart i två dar

Riktigt fint flygväder igår med sol , gjorde 7 flyg. Idag verkade de bli regn på dagen och det var frågan om det skulle gå att flyga, sen trodde man att det kanske gick att flyga en 2 ggr. 9 flyg vart det!
I början var det lite halvdisigt, sen tittade solen fram ett tag under dagen. Det var inte förän flyg nr 7 som det började snöa, men det snöade inte allt för mycket så det gick att flyga ändå :) flyg 8 snöade det mindre och när jag åkte upp för flyg 9 var jag nära i att vända när jag kom upp, snöade lite mer då och jag var osäker på om de gick att flyga, men tillslut blev det till att göra ett försök. Dålig start men tillslut kom jag iväg och landade efter ett antal svängar fram och tillbaka och runt runt runt.
Bra dag med härlig variation :)
Härlig skärm jag flugit också som är så lättstartad så det är nästan galet, gjorde det hela bra mycket roligare !

nu är jag så trött så trött så trött, men tänker inte gå och lägga mig än SÅDESÅ!
Adiós ahora no me voy a dormir.

3 kommentarer:

Emmeline sa...

Fint!

Vad hade du för skärm då?

Emmeline sa...

Aha. Kul att få testa något nytt :o)

Jag var bara i Stockholm fre-lör, så nu är jag hemma i Sundsvall igen ... men jag ska ha fika med släkten för min födelsedag (i efterskott), därför det inte blev något Åre.

Emmeline sa...

Kul att du gilla jackan :o)
Tycker själv att den känns väldigt "vårig", och det är ju precis det man vill ha just nu :o)