söndag 2 maj 2010

Små saker som stör så mycket

Morgonen börjar inte allt för bra idag.
Mamma väcker mig och säger att klockan är 13:40, redan då så är de hela förstört. Inte att mamma väcker mig, utan att det kommer bli så jävla svårt att somna tidigt ikväll. Lördagar kan man sova länge, sen vara uppe länge, men sen ska man kliva upp tidigt så att man är supetrött på dagen och kan gå och lägga sig tio-elva utan några problem. Får se hur det går.
Sen kommer mamma med sina tusen frågor om vad jag gjorde uppe till tre och bla bla bla, helt onödiga frågor.
Mitt hår är även fett vilket är störande och jag borde gå och träna. Jag har inte tränat på typ... Tre veckor? Känns inte så bra för tillfället eftersom jag hade tänkt cyklat alnörundan, börjar bli lite opeppad till de....
Idag borde jag försöka träna. Styrke iaf... Men då borde jag göra det nu... Men det vill jag ju inte ....
Fan


We have got to take cover brother tralalala

1 kommentar:

FRIDA sa...

haha älskar att klaga!! det är bäst!!!


hahaha jaaa jag har ett minne av det jag med:P