söndag 22 augusti 2010

Sommarlovet lider mot sitt slut :(


Snart är årets sommarlov slut, lite tråkigt... Eller nej vem försöker jag lura. Det är kasst, det är förfärligt, det är helt enkelt hemskt!
Måste säga att detta helt klart har varit mitt mest stressfulla, fullspäckade och energikrävande sommarlovet jag någonsin haft, men också det roligaste och mest tillfredsställande. Jag har egentligen inte gjort mycket mer än att jobbat, åkt tåg och varit i Åre. Men så härligt det har varit! Jag kommer tillbaka till skolan med 45 nya flyg i loggboken, en termikbehörighet, säkerhetskurs och några SATar, inte fy skam :) Dock kommer jag nog inte tillbaka mycket brunare haha, legat på stranden typ 1 vecka under hela sommaren!




En liten bild från början av augusti, Mikael flyger i den vackra kvällssolen.





Inga kommentarer: