måndag 19 september 2011

Jag har mycket att säga, men inget av det vettigt.

Som det är just nu, så vet jag vad jag ska göra fram till den 2a oktober. Efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske åker jag hem och firar födelsedagen den 4e hemma. Kanske stannar jag kvar här i Åre ett tag till.
I början av sommaren så kändes det rätt spännande att inte veta vad jag skulle göra mer än en månad framåt i taget. Nu känns det lite ångestfyllt.
Sitter alltid och är rädd att jag bara kommer åka hem och sitta och dega hela dagarna resten av året. Förhoppningsvis kommer jag på vad jag ska göra nån gång..

Var i Aurland i Norge för nån vecka sen på acro-tävling. Första gången jag flög någon annan stans än Åre. I början var jag nervös inför en ny landning och allt, men det hade jag inte behövt oroa mig för :) Det var riktigt roligt att flyga på nåt annat ställe och träffa lite nytt folk. Aurland är superfint och jag skulle lätt kunna tänka mig att åka tillbaka dit nån gång! Det får gärna vara lika trevligt som detta besök!

Ja så mycket mer än så var det väll inte att säga..
Adjö

Inga kommentarer: