onsdag 23 maj 2012

It's oh so wonderful

Detta väder alltså! Helt underbart är det! Igår klev jag upp till vackert väder och hade en härlig dag i solen. Idag såg det inte lika muntert ut på morgonen, men likaväl så förvandlades en del moln till ånga och andra gled vidare för att störa någon annan! HELT UNDERBART ÄR DET!
Sommaren är höjdpunkten med sverige. Ljusa nätter, härligt väder och grönska. På en vecka nu så har också träden börjat slå ut här och ju grönare det blir ute desto gladare blir jag. Sommar är helt klart lycka!

Just nu sitter jag och väntar på att degen till mina blivande bagels ska jäsa. Medans sitter jag själv och jäser lite ute på altanen och lyssnar på detta: Noah And The Whale – L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.
Annars idag så har jag solat, ätit mjukglass och suttit med fötterna i sanden nere på en strand vid havet :)

Har egentligen inget vettigt att säga, sitter bara o tjatar på om vädret ju...

Ciao

Inga kommentarer: