söndag 16 november 2008

Färdig?

Tror min dörr är färdig nu, går nog inte att göra så mycket mer. Jag har iaf ingen ork till att göra något mer på den. Får se hur länge den får vara som den är innan jag lessnar på den och gör om allt ihopa ;/

Såhär ser den alltså ut nu:


















Aja idag har jag och mamma varit på birsta medans pappa åkte och skutsade hem mormorn min. Vi skulle titta på julklappar och så. Köpte även en lång svart stickad kofta :) Hoppas den inte noppar sig en massa!
Ikväll blir det väll till att plugga spanska, läsa ut engelsk bok, läsa svenska bok och göra skrivuppgift. Inte nog med de, allt ska vara klart idag/imorrn ! HJÄLP!

Nu ska jag gå och göra julkort! ;)
Adjö Adjö

4 kommentarer:

reaktiv sa...

Wöwöwö, värsta flashigt!

Anonym sa...

snyggt!

SBerglund sa...

Tack, men på nära håll äre inte så värst snyggt xD

Anonym sa...

men vad snyggt!! :) julkort såhär tidigt :D? haha