lördag 15 november 2008

Första inlägget

heyhey!
Första inlägget på denna blogg, men inte första inlägget någonsin.
Ska försöka att skriva lite oftare i denna.

Den här dag har varit rätt slapp. Det enda jag gjort är ca 40 minuters poweryoga. DÖD!
Lånade en dvd av en kompis för tänkte att den gång jag går varje vecka inte riktigt är tillräckligt.
I början gick det bra men dom körde väldans fort på den där skivan! efter ett tag vare förfärligt jobbigt. Passet på skivan var 60 minuter, jag orkade inte änns ta mig igenom passet! Sjukt dåligt tränad jag måste vara.

aja, annars har jag inte gjort så mycket idag, duschat och gått på promenad till OK och ICA med pappa.

Håller på och (förhoppningsvis) förbättrar min dörr, så har precis klippt ut en blomma av ett tyg som jag köpte igår, så nu ska jag sätta fast den på dörren när pappa kommer hem och visar mig vilket klister eller liknande jag ska använda!
Min dörr kommer antagligen när allt är färdigt se ut som en stor klick av kaos och inte alls vara bättre än när jag började.

Inga kommentarer: