tisdag 18 november 2008

Kunglig kycklinggryta och gumpa

Tjena tjena!
Idag, dagen som den som passerar, har jag ätit Kunglig Kycklinggryta till lunch på skolan.
Nu kanske du tänker: Jasså ? brukar kungen äta den? Och mitt svar är : SKULLE INTE TRO DE! Den var gul, som om den skulle inehålla curry. Men efter ett tag kom jag fram till vad den smakade som. Det var då inte curry, nejnej det var faktiskt så att den smakade morotsstuvning! Slå den ni! enda anledningen till att kungen skulle äta den var om han ÄLSKADE morotsstuvning och ÄLSKADE färgen gul. Och slime konsistens för att inte glömma de !
Ska dom inte ta och ge skolan lite mindre pengar så att nästa gång vi får kunglig kycklinggryta kanske det smakar som mikro gjord havregrynsgröt?


Ååååhh imorrn börjar jag inte förän efter lunch! weeeey!!! nämligen för att vi inte har någon datakunskap imorrn och ingen idrott. Vi va på friskis o svettis efter skolan idag och om man gick på det behövde man inte gå på idrotten imorrn, SOLKLART VA MAN VÄLJER!
Hon som jobbade där verkade verkligen "ogilla" att vi pratade lite med varandra under tiden. Ungefär " Nu är vi tysta och fokuserar oss" , Stirra ondsint på flickorna(vi)
aja en sak som jag störde mig på vad att hon sa "gumpa" istället för gympa. Det störde mig smått. Men annars vare roligt faktiskt de där xD

Sen åkte jag hem, åt två mackor och snart därefter gick jag på Power yogan, AAASS TRÖTT I KROPPEN ! blaah.. Får se hur man mår imorrn ;P Men rätt okej dag faktiskt :)


nu ska jag snart se greys anatomy ! wwweeyyyy! jag älskar serier!

1 kommentar:

Anonym sa...

AAAAH Vi fick också den där läskiga kycklingen, obehagligt :'S