fredag 21 november 2008

uscha uscha

Idag vare kallt kallt kallt och jag tycker INTE om det. Varje dag borde vara omkring 15-20 grader och sol sol sol.
har varit med mamma på birsta idag och köpt lite julklappar samt önskat mig själv några. Jag vet nu också att jag ska få en kjol i julklapp (Y) Den är svart och rödblommig ^^ gillar den väldans mycket :P Sen har jag som sagt hittat några saker jag kan önska mig, massor av saker man måste köpa på en gång för det är den sista av allt och man är rädd att dom ska försvinna xD
Jag har även köpt två röda lampor :D Pappa ska fixa märe sen , hahaha mitt rum kommer sluta som crazy, rött ljus under sängen (Y) UFO!
Ikväll blire inte mycket. Se lite serier och nån film kanske. 7up också! WEEEY älsssssskkaaaaar !
Aja de var väll allt för idag.
hejdååååååå!

1 kommentar:

Anonym sa...

uschA! hatar kylan :(