lördag 13 december 2008

Filmer och ja.

Sitter och kollar på Spanglish just nu.Rätt rolig film =)

har precis även slitit med från mrsvensson sidaneller vad det kallas. HELT SJUKT!
Snacka om att människor kommer bli beroende av sånt. Jag bjöd inte änns och jag vart galen, man sitter som besatt och funderar är det slut nu, bara två sekunder, nej nu lades de till mer tid.
Helt sjukt. Dom sitter och bjuder om och om igen, tio öre högre varje gång. Man tänker kanske att ja men vadå det är ju inte så galet att bjuda tio öre högre varje gång. nej men tänk hur många gåner alla bjuder, och varje bud kostar över 10 kronor. Bara gå in och titta hur ofta det bjuds. Helt galet vad pengar den där sidan måste tjäna.

aja, jag är så dålig att uttrycka mig så ni fattar nog inget av vad jag skrev.
Kvälls

1 kommentar:

Anonym sa...

sos hermosa, aunque no lo niegues.
besos besos ,
desde argentina but always♥

nikki