fredag 12 december 2008

Rise against - savior

OBS! SURT INLÄGG


Idols jury: suger och är totalt fejk.
Seriöst. I princip tycker jag att alla jury medlemmar sa samma sak på olika sätt till Kevin och -Va hon nu heter-. Okej jag såg inte hela men på de två första gångerna var det bagge sa att kevin på första låten förtjänade ?5? baggar för nåt och sen på andra låten förtjänade han ?1? bagge för sin svenska? SERIÖST DE BLIR GAMMALT !
Och det den andra mean killen tjajtade på till tjejen var hur hon gick efter det hon ville och att hon fått kämpat för att ta sig dit hon är. Jaja vi har hört de nu?
Känns så oäkta och att dom bara säger bra saker för att dom itne kan säga något annat och när det bara är två personer kvar så ska dom inte favorisera en av dom.
DET ÄR SKIT !

allt är skit känns de som. Vafan är meningen med allt dåligt som händer oss hela tiden?
känns som om jag har börjat nöja mig med att det som gör mig glad är att slippa en lektion under en skoldag. Det är typ det bästa som händer mig dom här dagarna. Jag vill bli glad för något som verkligen är bra! något som faktiskt är värt att glädjas över. Eller vad man nu ska säga.


Men en sak som fick mig att tänka på att det faktiskt hänt roliga saker i mitt liv var när Frida fick mig att komma ihåg vår lilla "kanot" utflykt i sommras, som för den delen inte inehöll så mycket kanot. Den innehöll faktiskt itne så mycket annat heller xD vet inte om du fattar Frida,? . hahahaha Asroligt vare iaf ! Måste göras till en tradition? ;)
Vi har nog gjort en miljon sjuka saker i våra liv. Den dagen kommer jag aldrig glömma.

Jag måste bara få säga att jag älskar ÄLSKAR ÄLSKAR Rise against. Och jag vann 100 kr på en trisslott också ! :D
Inte heller så mycket att glädjas över, men nåt är de i alla fall !
Skulle hellre vilja glädjas över att jag fick en resa till Argentina. Skulle vara super.

Ja drömma kan man iaf!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahah den dagen glömmar man inte haha ;D fattar vad du menar hahaha :D

idol suger :P