onsdag 31 december 2008

today is the day

Dagen som denna har varit rätt seg och ganska depprimerande.

Vaknade halv elva, usch vad jag var besviken att den inte var halv tolv. Hade gärna sovit till halv tolv, men vaknade för jag drömde att jag var en pojke som tillsammans med sitt folk skyddade en moské från att bli riven. Det var jävligt hemskt och sen så gick jag för att gå till skolan men alla där hatade dom som skyddade moskén så jag skrek rasist till en lärare(nofa av någon aneldning, för dom som vet vem han är). Han vart rasande och jagade mig och gjorde illa min arm när han vred om den. Usch, verkar inte kunna drömma annat än mardrömmar nu för tiden.
Jag fattar inte varför, men dom senaste två nätterna har jag drömt jag var en pojke xD Kasnke för att jag läser femte twilight saga. hum ... aja nog om det

klev upp och åt lite rester till tidig lunch och sen åkte vi in till birsta för att kolla på systemkamera till mig. Blir nog att köpa en canon 450D, förhoppningsvis på fredag. Men man vet ju aldrig hur det blir...
Sen vidare mot stan och skutsade hem sanna. sen hela vägen tillbaka till hålan.

Sen har jag väll bar hjälpt till hemma och suttit och tagit mig halvägs på väg att läsa mig spela Bella's lullaby från twilgight. Imorgon ska jag bli ännu bättre.

Just nu sitter jag och hoppas på att en högre makt ska förgylla mitt nyår, good luck with that one.

Nu ska jag också sluta skriva detta deprimernade inlägg. Alla mina inlägg är så deprimerande!
Welcome to my blog. Life sucks and then you die!

Jag ska ta och läsa klart sista twilightsaga och sitta och tänka på engelska, min nya hobby.

ADJÖ2008! JAG KOMMER INTE SAKNA DIG

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag kommer itne heller sakna 2008 heller tror jag:P bara lite!


haha ja men lätt att de var bästa dagarna. i år måste det ju bli typ gatufesten igen och massa meer:D haha. har kommit på attt jag saknar bogrundet lite faktiskt :D de varma dagarna då man blev brun osv :P