lördag 7 februari 2009

Idag

Idag är jag väldans trött. Men ändå inte. Är trött för jag har gjort nästintill INGET idag. Har klivit upp, ätit, städat mitt rum. Det var väll ungefär allt.

Åh jag vill så gärna: Lära mig mer portugisiska, åka till Argentina, se en bra film, göra något roligt, åka till Åre och flyga tandem. Det var väll ungefär allt.

Sitter för tillfället och lyssnar igenom ett album med Manu Chao efter något intressant. Inget låter direkt super, men skulle gissa på att det blir bättre om man lyssnar några gånger. Sen så är jag nog inte så sugen på att lyssna på musik just nu..
Funderar på om jag ska gå och duscha... snart.

Ikväll så hoppas jag på att man ska se melodifestivalen med vänner. Annars blir det nog tare lugnt framför tvn o datorn och äta lite blåbärspaj som gjordes tidigare idag. Återstår att se ,.


Adiós !

Inga kommentarer: