onsdag 25 februari 2009

Är det våren som kikar fram?

Idag var det sånt väldans härligt väder mitt på dagen ! Stina följde med mig upp på OK bakom bion för jag skulle posta en present till Daiana som fyller 20 och vi kunde gå dit upp i bara koftor och inte frysa speciellt mycket och det var superhärligt för solen sken. Gud vad jag saknat en värmande sol på himlen! Tror inte att någon anar hur mycket jag avskyr vintern. Dyrt vart OK turen som slutade med att 113 kr försvann ! Sjukt vad det ska vara dyrt för att göra en liite säkrare att något kommer fram säkert.

Jag känner att jag tagit mig vatten över huvudet, eller hur man säger, på svenskan. Ska skriva en novell och tydligen har jag bestämt mig för att den ska handla om en depprimerad tjej och en finansiellt oberoende bibliotikarie. Känns som det kommer bli pannkaka av det hela !
nog om det.

Längtar till påsklovet! Då ska jag flyyga igen, förhoppningsvis.. Varje gång jag tänker på det blir jag helt galet rädd att det kommer vara dåligt väder då. Det skulle inte förvåna mig..

två dagar kvar sen lov. Ska nog inte göra något speciellt på lovet. Sova kanske..

min mão vinkar hejdå!

Inga kommentarer: