söndag 15 februari 2009

alla hjärtans dag

Hejsan !
Igår tillbringade jag dagen med Agnes :) Vi gick först och åt på Subway, gott gott! Va några, troligtvis, Australienare där. ahaha både jag och Agnes blev knäpptysta o satt och lyssnade på vad dom sa.. Älskar människor som pratar engelska, så himla härligt att lyssna på!
Sen strosa vi omkring lite på stan , Jag köpte en mössa för 59 krons ! :)
Sen så bar det av till bion :) Såg Benjamin Buttons otroliga liv. Den va rätt bra fast ibland blev det smått segt, men på det stora hela så var den bra
Träffade åsa på vägen hem så då fick jag en följeslagare en bit påvägen hem ! Brade

Idag så ska jag väll inte ta och göra så mycket. Ska beställa 2-3 engelska böcker på cdon, åhåhååå längtar tills dom kommer! Annars ska jag bara tare lugnt o sitta i sängen.. Kanske se nån film också ;)

Skola imorrn:( Skönt att det bara är två veckor kvar tills lov iaf! :D

Ciao!

Inga kommentarer: