söndag 30 augusti 2009

Jag vill flyga!

Att sitta hemma i dödåker och se att det är flygbart ett antal massa mil härifrån är inte roligt!
Skolan har börjat igen och man vill inte annat än bort därifrån. Tänk va härligt det skulle vara att ha en egen skärm. Då hade jag iaf kunnat varit ute nu och balanserat lite eller nåt.
Det dåliga med skärmflygning är helt klart att när man inte flyger, så är det enda man tänker på att flyga. Så himla underbart, nog det bästa som finns!
Jag är helt klart avundsjuk på de jävlar som har turen att inte behöva jobba en massa så dom kan flyga hela dagarna om vädret tillåter. Eller dom som bor så pass nära att dom bara kan ta bilen/bussen och sen vara där snabbt och inte allt för dyrt.
nej usch nu måste jag sluta vara avundsjuk här ! haha

I söndags var jag och åt med Linda och Ellen då Linda ( & ev. Ellen) ska flytta ! :( Dom ville prova sushi så vi gick till stället mittemot kulturmagasinet. Jag hatar sushi så jag köpte kyckligspett. Till min fasa var dessa kyckligspett de värsta mat jag någonsin betalat för på resturang! Jag hade lust att gå upp till dom och fråga: Har ni köpt dom här på coop eller ica?
Dom smakade och såg exakt ut som sådana spett du köper på påse i affären och jag hatar dom till döds! Ellen och Linda tyckte inte heller att det var så gott med sushi efter ett tag så vi gick till texas och delade på en pizza istället! Så sjukt mkt mer värt pengarna!
Det hela var rätt komiskt ändå haha.
Annars har det varit en lugn helg med bara en massa serie-tittande för min del.
Imorgon börjar döden igen :( uschhhh

the end

1 kommentar:

Emmeline sa...

Hej du :o)

Allt är bara fint med mig. Har en riktig slackerdag. Surt egentligen, för jag hade gärna varit i Åre ... Antar att du känner lika där. :o)

Du får ta och spara till en egen skärm så du kan öva lite här hemma också de få gånger vädret fungerar. Blåser ju ofta lite för lite för att det ska vara roligt, tyvärr. Men ibland så :o)