torsdag 13 augusti 2009

OJJ !

GOD KVÄLL!
jag må vara världens mest obloggande bloggägande kvinna! höhö !
hur som hellst, var glada för nu skriver jag ett inlägg!
Sitter och kollar på Zorro! Vad annars gör man på en torsdags kväll liksom? tycker det är helt självklart att man ser på Zorro!
Hm så idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Vaknade av mig själv klockan åtta! ÅTTA !
Sen gick jag ut och satte mig på altanen ett litet tag och läste ett kapitel i Lär dig flyga skärm.
Smått knepigt i vissa fall. Måste ta och smarta på mig lite känner jag!
Jag kan även berätta att jag har bakat idag! Lite kubb :) mehehe
Sedan kom Sanna och Alex hem ett tag, åt och fikade osv. Gav Alex lite kubb sen for dom hem.
det var väll typ allt jag gjort idag. Jo! jag har ju kollat vädret en 15 gånger också!
Förhoppningsvis bär det av på måndag! Vädret det hänger på!

aja , slut på mitt vackra inlägg.

Inga kommentarer: