onsdag 9 september 2009

Asså shit...

Jag tror nästan jag börjar bli sjuk...
För inatt drömde jag om.. bababababababababa trumvirvel ..... skärmflyg!
Ja ni läste rätt! ännu en natt drömmer jag om skärmflyg!
Den här gången var jag på en resa till alperna och jag hade med mig Filip som instruktör och inte nog med det så hade vi en guide! Jag vet inte om jag orkar dra hela historien men drömmen innehöll mig( och inte en gång var jag i luften! ;S ) och jag stod på landningen och tittade på när dom flög. jag misstog en fallskärm för en speed glider, jag såg en man i närbild göra spagat i luften som showoff, jag såg en fallskärmshoppare slå ner som bomber på landningsfälltet, vi åkte vidare till nästa utmaning i form av berg då det blev för fyllt med fallskärmshoppare och skärmflygare i luften. Jag kan även passa på att säga att vi hoppade in i en svart gammal minibuss och berget låg på Svalbard, även fast vi var i alperna ;O

Tro vad jag drömmer om inatt....

1 kommentar:

Anonym sa...

eeehh ok!