fredag 11 september 2009

Bio...

Ikväll var jag och Åsa på bio :) vi såg the ugly truth, ojoj det var länge sen man skrattade så mycket tror jag ;P riktigt bra film !
annars har jag inte gjort så mycket, haft en halv ljud lektion då inloggningen inte funkade så det fanns inte så mycket man kunde göra ;P

just nu sitter jag och önskar att jag hade någon bra musik, Jag saknar bra musik i bra högtalare! Mitt ljudkort på datorn är trasigt och går typ inte att laga, och mitt "externa ljudkort" råkade jag ha sönder. Så det går inte att koppla datorn till stereohögtalarna, jag kan inte lyssna på CD på stereon och jag orkar inte med radio och alla dess reklamer och prat... hmmm
trött är jag också. Men gå och lägga mig vill jag inte :P haha det blir nog snart så ändå. vare sig jag vill eller ej då internet är jobbigt för mig också så det slås av lite då och då... Aja får väll se :) imorgon hoppas jag att det kommer finnas nåt att göra!


Adios!

Inga kommentarer: