söndag 13 september 2009

svamppppp

hejsan hallå!
Idag så var jag med pappa och syster + hennes kompis och pojkvän o plockade svamp i skogen. Hela 2.2 kg fick jag ihop! De andra hade ungefär lika mycket!
väldans mycket svamp om man skulle lägga ihop det hela..
annars har jag inte gjort så mycket idag, klev upp klockan tio och klippte färdigt ängen nedanför huset så nu är det nyklippt o bra ;)
Imorgon blire skola igen. uscha . Men efter spanskan har jag hål så då ska jag gå med min spanskalärare och köpa lite garn till hennes mössa som jag ska göra! Hoppas att hon kommer bli nöjd! :$ Sen imorgon kväll ska jag och Åsa ( om hon är frisk, håll tummarna! ) kanske gå och prova på bikramyoga! Har alltid velat pröva de, en typ av yoga som görs i 35-40 graders värme!

jaja nog för ikväll. Nu blir det lite Lär Dig Flyga Skärm innan man lullar !

BOA NOITE !

1 kommentar:

Emmeline sa...

Vad plockade ni för svamp?

Jo, till helgen blir det Åre. Åker upp redan på onsdag kväll eller torsdag morgon beroende på hur vädret ser ut. Just nu ser torsdagen lite väl blåsig ut tyvärr. Men fredag till söndag ser perfekt ut, peppar peppar.