måndag 14 september 2009

Dance aerobics!

Detta var just precis vad jag och Åsa var på ikväll!
Rätt roligt, fast fan va svårt de var med koordinationen! xD Jag kände mig så himla dåligt och det tog ett bra tag innan jag fattade vad han menade när han gjorde en massa gester med händerna sina! Men men som sagt så var det roligt iaf :) inte så flåsigt heller, frågan är om det är bra eller dåligt....



SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT !
De är vad jag tänker just nu. För nu säger mamma att hon snackat med Sanna och det låter inte på dom som att dom kommer åka upp till Åre i helgen, och om dom gör kommer det bestämmas på torsdag eller nåt sånt. FAN! jag som varit på toppenhumör hela dagen bara för att jag visste att till helgen skulle det troligen bli flyga av. Nu är min vecka i princip förstörd AH !


Nu dör jag , hejdå

1 kommentar:

Emmeline sa...

Hola!

Jonas svarar på din fråga om det var bra att flyga från Södra:
- Det är väl sådär, mycket träd och liftstolpar... Det gick så fort med Linas skärm så det tårades i ögonen och jag knappt såg nåt när jag skulle landa.
/jonas
(2009-09-14 @ 17:38:43)

Ingen höjdare kan jag sammanfatta det som ... tog ett tag att reda ut skärmen efter landningen också. Den fastnade i alla kvistar som möjligt fanns.

Jag håller tummen för att du får en sväng till Åre i helgen. Kan lugna dig med att du förmodligen inte vill åka upp förrän på lördag i alla fall ... torsdag och fredag ser tyvärr ut att blåsa bort i nuläget. :o(

Jag behöver tre ynka flyg till för att ta 30. Hoppas på att fixa det nu när det blir fyra dagar i Åre ... men är inte vädret på ens sida så är det ju svårt.