onsdag 7 oktober 2009

Grafisk och foto

Är de två lektioner jag haft idag, men båda va på över 3 timmar, 9 - 16.30 dag.

På grafisk har jag precis gjort klar ( några småjusteringar kvar ) min skärmflygare!

Såhär ser den ut för tillfället





















(Väldigt konstig färg det var, ska inte alls va sådär dassig, och dom oerhört dåliga linorna ska inte alls vara sådär tjocka :P )

I foto hade vi ett prov på bildkomposition och redovisning på foton vi tagit på människor som jobbar i Sundsvall. Var väll inte sådär supernöjd med resultatet men rätt okej gick de väll tror ja.

Annars händer väll inte så mycket, mormor var här idag för att gratta mig :) fick lite pengar! underbart!
Sitter och längtar till Åre som vanligt...

Nu ska jag ta och försöka skriva lite på ljudläxan ; skillnaderna mellan public service och kommersiell radio, inte allt för roligt nej ..
Ikväll Greys! weeey

Adios!

1 kommentar:

Emmeline sa...

Tackar :o)

Jo, vi får nog förbereda oss på att promenera en bit. Men vad gör man inte ...

Vi kommer åka på fredagkväll kring 20:30 förutsatt att mitt tåg håller tiden.