söndag 11 oktober 2009

Hemma igen från helgens vistelse i Åre!

Hej hallå! Hemma från en härlig helg i Åre! :) Gårdagen var super super fin med fint väder och bra vind, totalt 4 flyg igår och lite hang! Idag var det lite sämre väder och rätt knepig vind, blåste mer nere vid landning än uppe på start. Men blev två flyg för mig :) Hade kunnat gjort en två-tre till innan vi åkte hem men kände att det nog var bättre att spara lite på pengarna, förhoppningsvis ska man ju snart köpa skärm och då känns det inte så bra att lägga ut en 100 kr per flyg eller vad de nu blir. Men jag är supernöjd ändå! 6 flyg är ju inte fy skam! och sammanlagt varit uppe i luften över en timma på två dar! :) Nu längtar jag tills liftar öppnar, lite värme skulle ju inte vara allt för dumt heller ;) eller varmare kläder ... Ikväll blir det bara att ta de lugnt, en dusch och sen lägga sig o se på lite tv innan man får lägga sig ner i sängen och vila sig lite, känns som det behövs! jaja det var väll allt för nu, hörs o ses ! p.s Jag har ingen smak
Oj juste! bilder!(lat som jag är orkar jag inte lägga upp så många) :




foto:Emmeline Lundström

1 kommentar:

Asa sa...

åååååååh snö ! Vill ha, ge mig ! Kom hit med lite snö, genast! :)