måndag 25 januari 2010

25/1-10

Igår åkte jag med Emmeline och Jonas till Åre och flög!
Härligt vare! så himla länge sen sist man var uppe i luften!
Känner dock att jag måste träna balansering lite mer... Starterna igår gick inge bra alls! Men iväg kom jag utan att slagit mig, så de är ju lite positivt iaf! ^^
Skönt att få komma iväg från söråker ett tag också ( även fast jag fick kliva upp 5.30).. Man blir less av att bara se samma hela tiden! Det blir iaf jag..
hmm , inga kort tog jag heller. Hade inte ens med mig kameran, dålig på sånt ja! Måste skärpa mig lite... Men de va ju förhoppningsvis inte sista gången jag åker så de kommer nog!
Sitter nu på skolan, sur över att jag tagit med mig idrottskläder utan anledning för vi ska gå och se på esteternas vårshow! aja, mer vikt på ryggen= lite bättre träning. höhö
Funderar om ja ska ringa Frida o höra om hon vill träna. Dock har jag träningsvärk sen igår.. Ofta man får träningsvärk av att flyga, njaa den borde bättras på den där konditionen asså. Får se hure blir .. Nu ska jag kolla mailen!
CHAU

1 kommentar:

fridaaaa sa...

synd att jg är så sjuk bara:( blää


Hahahahaha vafan :D bra dröm