måndag 11 januari 2010

Tänk om....

Man var i Argentina just nu. då hade klockan varit typ 7.12, det hade säkert varit varmt o skönt... Och om det inte vore de så hade de nog blivit de om några timmar. Varför kan de inte va sommar här och vinter där :(
Sitter på skolan och gör inte ett dugg, kollar på lite sidor.. väntar på att klasskamraterna ska sluta sin historia så vi kan gå o slicka i oss lite mat... HAH!
För jag har haft ännu en spanska lektion och ännu en gång har jag fått känna på känslan av misslyckande då jag inte kan skriva en enda jävla vettig mening på spanska. Måste ringa Rob och säga att han ska prata med mig! MKT VIKTIGT..
Ojoj va de skrivs en massa onödigt skit just nu. men så äre för jag orkar inte göra nåt annat än att sitta o pressa mina fingrar mot ett tangentbord! Du behöver ju inte läsa om du inte vill liksom!
Satt och kollade på en serie på datorn imorse, Jersey shore. HAHA vilket jävla patetiskt program ! Seriöst! sjukt fjolligt! men rätt underhållande. ikv blire nog avsnitt två.. Hoppas Mariana har sett de så vi kan sitta o störa oss på de tillsammans....
Internet är supernajs!

Inga kommentarer: