tisdag 12 januari 2010

layout layout layout

Layout är allt jag hållit på med senaste timmen eller två... Har ingen aning hur länge egentligen, nåt sånt.... fotorepotaget går segt hur som hellst. Jag har inte Gill Sans på mitt indesign tydligen.. Tack för den ni! Inte heller kan jag klura ut någon snygg layout heller, har två nu och ingen av dom är direkt snygga... uh oh och klart imorrn skare va! Ajaaa klart och snyggt är ju inte samma sak, tur de!

Lyssnar på lite Damien Rice för tillfället.. Tänk om man kunde sjunga så. Jag skulle lätt ha mansröst hela livet bara jag kunde sjunga som han!
Bara därför jag tycker han sjunger bra tänker jag nu göra en lista över sångare ja tycker är super duper( ingen speciell ordning + jag glömmer säkert en massa+ jag skriver inte namnen på sångarna utan banden/artistnamn/namn hm ja ni fattar !).
+ Damien Rice
+ Imogen Heap
+ sångaren i Rise Against
+ Moto boy
+ Paolo Nutini
+ Pearl Jam
Hm ja de är massa andra också men... De här var trots allt inte bästa banden listan!

Den enda musiklista som jag kan ge en garanterad 1a plats i är bästa-bussmusik-listan , och 1an är........ THE WEEPIES! helklart

3 kommentarer:

ÅÅÅÅÅÅÅSA :) sa...

Allså jag tycker att du bör skaffa dig mansröst, vore ju jättespännande ! (y) :D:D:D:D

Stina sa...

Tjaa ;)

Stina sa...

tackarrr (för kommentaren) :D