måndag 29 mars 2010

eöhhh.

Sjukt hungrig!
GE MIG MAT!

Sitter och funderar på när under dagen jag ska gå och köpa mig en Theresa Andersson biljett till imorgon.. har inte bestämt mig när ännu.
Idaaaag, kommer det inte hända mycket. två lektioner kvar och sen dödens bussresa hem, sen gå och hjälpa farmor byta gardiner.

Jag vill ha grillad mat.
Grillat kött med klyftpotatis och bönröra för att vara exakt. Så bara grillat kött då.
Gud så gott. Sol vill jag också ha, var nära att skriva sås där. Bönröran är ju en typ av sås så jag kan ju inte ha sås på sås, skulle ju bli lite tokigt...

cyklade 3 mil på motionscykeln igår, och JAG har INGEN träningsvärk! Super bra, vet dock inte hur de skulle kännas att sätta sig på en sadel idag. Och sen så är 3 mil på motionscykel inte samma sak som riktig cykel, jag cyklar 2 mil i verkligheten lika långsamt som jag cyklar 3 mil på motionscykeln.

Jag vill ha mat
Det här är ett inlägg om hur mycket jag vill ha mat, vart ingen bra frukost.
Nu är det ca 1 timma till jag får, troligtvis någon spyäcklig, mat.

godjö tänkte jag skriva nu , men jag menar goodbye, eller adjö..
hejdå

Inga kommentarer: