torsdag 18 mars 2010

Det som gör mig arg och irriterad nu för tiden...

Matten! Alltså jag tror inte att det finns någon i vår klass som känner att : fan vad jag fattar bra allt det som skrivs på tavlan, det är ju helt solklart vad han snackar om!
Kursprov på torsdag. Även andra provet vi har i matte B, andra och sista provet. Om man inte väljer att göra nationella....

Nåt annat som gör mig jävligt less, irriterad, arg osv: "tavlan" som jag försöker göra med hjälp av sprayburkar och hemmagjorda schabloner. Det går skit. Totalt skit. Bara en massa klet och smet ! Ska försöka laga alla fel när färgen har torkat lite. Laga är det jag lägger ner mest tid på när det kommer till mina små projekt, så bör de ju inte vara!
Lyssnar på Jamie T nu, aldrig hört förut men rätt okej.

Nu vill jag inte jobba matte, inte träna heller, utan bara se på något bra serie-avsnitt. Varför vill jag aldrig göra det jag borde göra?

1 kommentar:

Emmeline sa...

Det är enklare att göra saker som man inte måste ta tag i, så är det bara ;o) Inte blir det någon flygning denna helg heller. Trist som tusan. Nu var det länge sedan vi fick sväva uppe i det blå.