fredag 5 mars 2010

Happy

Happy birthday Daianaa! :) You're 21 today ! ^^

Okej så Daianas födelsedag idag! :) och det är hennes 6e födelsedag som jag gratulerar henne hihi det börjar bli några år nu.

Idag är det superfint väder här! I princip inga moln alls på himlen och det är sååå skönt!
Jag är så less på allt det dystra, mörka och gråa som har varit så länge nu. Bara EN dag av de dystra hade varit för mycket för mig, men nu har det ju varit några månader! Ah , men förhoppningvis börjar det ändras lite :)
Går till bussen om ca 30 minuter och sen sitter man på den en timma och sen blir det att rusa upp till första och sista lektionen för dagen. Brukar alltid komma lite sent, men bara för att bussen alltid kommer lite sent! Men de är lugnt ändå ;) vad gör 5 minuter på en 3 h och 20 min lektion. Skönt! Det är även sista lektionen innan lovet! Så nu väntar 1 veckas lov, dock brukar 1 vecka gå alldeles för fort.. menmen :)
Jag har även 17 nya låtar som fick hoppa in i min ipod igårkväll, så bussresan blir nog extra skön idag då det är mestadels sköna busslåtar.
Det är bara skit på tvn nu. Men ikväll ska jag se på lite private practice och andra serier :) Looking forward! Bästa seriekvällen för mig ikväll! helklart!

Funderar på att lära mig en ny låt på pianot också ikväll.. Men vet inte om jag har tålamod att se nån dålig tutorial, för till den låt jag vill lära mig finns det ju såklart bara en skittutorial för varför skulle jag ha lite tur för? Det skulle ju bara vara löjligt! Im a No.Luck.Girl.
Men nån måste ju va de o..

Adiós!

1 kommentar:

Emmeline sa...

Hoppas du haft ett bra lov! Har det blivit någon övning med skärmen?