onsdag 30 juni 2010

I have the heart

Kom för ett litet tag sen hem från sommarjobbet, måla och klippa gräs var dagens sysslor. Nu är det bara 2 dagar kvar sen så är det sommarlov resten av lovet antagligen..
Just nu sitter jag bara och kollar vädret i Åre fem mijloner gånger per dag... Ser inte helt lysande ut, men nu vill jag faktiskt ha en sommar med riktigt fint väder och massor av flyga. SÅDESÅ!

Ensam hemma för tillfället för mor och far är i Umeå. Far fyller faktiskt 50 år idag :)
Medans dom är där och tittar på staden elle nåt så sitter jag här och funderar över vad jag ska äta idag.... Funderade ett tag på att göra stuvade makaroner och falukorv, men jag vet inte om vi har någon falukorv och jag vet inte om jag har tålamodet att göra stuvade makaroner, men åh så gott det är. Funderar på att kanske koka makaroner o slänga på lite grillkrydda, eller ta en matlåda.... Lat jag vet. Jag är en dålig kock, det enda jag är bra på är att baka, men baka och laga mat är inte samma sak. Mat tar lång tid att laga och är inte alls lika gott, eller jo ibland kan mat vara jävligt gott. Enchiladas tex ååh så gott!!!!!!! Det hade jag velat haft idag. Men finns ingen i huset som tänker laga de.

Igår satt jag och såg på So you think you can dance, tror jag höll på att gå isär när jag såg den här biten i avsnittet : http://www.youtube.com/watch?v=gko43z1ctVA&feature=player_embedded
Han är så underbar !

Nu tänker jag nog ta och leta upp nåt litet serieavsnitt att se innan jag måste bestämma mig för vad min mage kommer få senare.

Inga kommentarer: