söndag 20 juni 2010

The Great God of Yellow

hahahah sitter och tittar igenom lite mappar på datorn, i ett försök att hitta några bilder från Åre, då jag hittar en liten mapp sen Åsa och jag var och plockade svamp förra året. Den mest galna svampdag jag någonsin varit med om. Där finns bland annat en ca 3-4 filmer då jag och Åsa går runt och pratar engelska och pratar om " the great god of yellow" som är svampguden. ahah åh vilken underbar dag det var. Hoppas vi kan få några lika fina dagar i år ;)
Gud så nördig jag måste verka när jag säger att jag hade jätte roligt när jag var ute och gick i skogen och plockade svamp, men jag kanske är lite nördig då. Om jag ska måsta vara lite nördig för att få säga att det var roligt, då får jag vara de!

Imorgon börjar jag mitt två veckors långa sommarjobb på kommunen. Dåligt betalt är det, men det räcker iaf till en säkerhetskurs kanske eller lite till skärmutrustning eller annat roligt så det är ju iaf lite positivt. Sen är det inte så superlånga arbetsdagar heller.

Sen kan jag också säga att jag har råkat bli besatt av denna låt : Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version Men kan säga att jag bara gillar refrängen, den är härlig. Resten är inte riktigt min stil.

1 kommentar:

Emmeline sa...

Kan du svara på varför det ska blåsa i Åre så fort det blir dags för helg??

Min flygabstinens är nu ganska svår.