måndag 12 juli 2010

Sommar?

Kom hem fredagkväll efter en vecka i Åre. Totalt blev det 10 flyg, 11.2 mil på cykel och många slantar som försvann, en bra vecka skulle man kanske kunna säga. Har äntligen köpt mig en skärmutrustning som jag hoppas ska bli bra! waaay! Nu blir det förhoppningsvis mycket flyga.
Sen jag kom hem har det varit superväder här hemma hela tiden och idag åkte vi först ut till Åstön, där det var lite för blåsigt och alldeles för kallt i vattnet. Efter ca 30 min där bestämde vi för att åka till Skillinge. Lagomt varmt och härlig temp i vattnet! såå superhärligt med fint väder. Jag älskar verkligen sommar och hoppas att den aldrig försvinner. Tråkigt nog vet jag att vi går mot mörkare tider igen och att sommaren kommer försvinna alldeles för snabbt. Suck !
Men men
Ciao!

Inga kommentarer: