söndag 4 juli 2010

Today

Så kom upp till Åre igår: Tåget vart försenat pga ingen el i linan, skulle komma 17.53 , vid 20.00 ca var jag i Duved. Då hade jag fått åkt taxi i från Östersund. Sen fick ja inte på spisplattan i stugan, cykelhjulet läkte luft, ja va nära att kliva på en groda, jag hade ingen pin-kod till internet.
Nu sitter jag här, jag vet hur man måste göra med spisen, jag har fixat de som va fel med däcket, jag har en pin-kod till internet och jag har inte sett till någon groda :) Skönt!

Idag har jag däremot fått mig tre flyg, absolut inte de bästa jag har gjort, men de va trevligt ändå, sista var rätt turbulent men de gick bra :) väl ute över vattnet var det lugnare.
Gick och handlade i stekhet sol och sen fick jag lift av micke hem till stugan, sen tog jag den lagade cykeln utan växlar och med fotbroms och trampade tillbaka till draklanda där vi grillade lite :)
Trevlig dag men nu är jag trött!
Gnatt !

Inga kommentarer: