tisdag 19 januari 2010

ont i nacken...

Har haft ont i nacken hela dagen.. Vette fan varför! Jobbigt äre!

Inatt hade jag ännu en jävligt konstig dröm. Bland annat så drömde jag att den ( i verkligheten) jobbigaste människan jag någonsin träffat ringer och frågar mig: Äre någon skillnad mellan att hyra och köpa filmer?
Jag höll fan på att få nåt bryt ( i drömmen alltså) och frågade om hon var seriös.
Med detta hade hon velat skapa en vänlig relation mellan oss två, för vi hade ju inte kommit så bra överens förr. Jag var fortfarande upprörd över att hon inte fattade någon skillnad mellan att köpa och hyra filmer!
Sen skulle min kompis åka o hämta något eller liknande. Så jag frågade om jag fick ta ur hennes mp3 och koppla min ipod till stereon ( hennes musik sög) , jag fick de så ja tröck på MD-knappen (jag hade något det stod för, vilket ja inte kommer ihåg längre) och skulle börja spela Shakira av någon anledning, visst hon är duktig, men inte fan så duktig så att jag skulle lyssna på de i mina drömmar! Sen skulle jag flörta med hennes brorsa av någon anledning.. Kommer inte ihåg hur han såg ut och så långt kom jag inte. Men de va en jävligt snygg lägenhet dom hade ! tvåvåningar och världens största balkong med utsikt mot havet.
Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer.
Jag är fortfarande upprörd för att hon frågade mig om skillnaden mellan att hyra och köpa filmer!


Somnade på bussen gjorde jag imorse o. Gick o la mig halv tio. Börjar ja bli gammal eller?!
Hm jag vill se en bra film. Mer bra musik vill jag hitta också, hittar inte så många bra band som ja fastnar för längre, sitter på bussen och skiftar mellan dessa: The kooks, Lifehouse, The weepies, Tegan and Sara, Tiger Lou, Pearl Jam, Staind, Imogen Heap, Yael Naïm och Feist.. Okej låter som rätt många ändå. Men de äre inte! inte när man lyssnar på musik ca 1.5 - 2 h per på bussen och sen närman kommer hem!

älskar när Mariana i Brasilien skickar mig svenska klipp. skickande nyss länk till Maskinen- segertåget på youtube( innehåller viss portugisiska). Vi båda tyckte att den inteeee var bra haha. Förr har hon bland annat skickat dom där pojkarna som dansar med knäckebröd på nå talangtjoffsa på tvn.

Nu fortsätts kvällen med att snacka med Mariana och lite tv o massa musik!
Boa tarde!

Inga kommentarer: